måndag 16 augusti 2010

Som tur är

Vaknade imorse, tog en dusch och något varmt te-förkylningshämmande-c-vitaminish, sminkade mig och satte på mig blommor från Gina Tricot, loose fit chinos från H&M och min nya piffiga jätteorange klocka och tänkte att "vad skönt, idag känner jag mig nästan pigg". En 200m lång promenad, oräkneliga snorpapper och två föreläsningar senare hade jag ändrat uppfattning. Försökte lyssna, men öronen var fyllda med snor, försökte följa powerpointslidesen men ögonen tårades så fort jag försökte fokusera blicken.


Som tur var var det mest repetion från ettans Linjära System.
Som tur är så har jag bokat en resa till Bali i helgen och får träffa min bästa bästaste Frida.
Som tur är har Sofie lovat att laga middag till mig (bara jag tar med mig tallrik och gaffel).
Som tur är middagen dessutom pasta med pesto och grönsaker, lite av en stor favorit.
Som tur är har Petra hittat en stad i Vietnam där det kryllar av billiga skräddare och där man kan designa sina egna skor.
Som tur är så har jag världens finaste man (som för övrigt fyller år idag - missa inte!).
Som tur är så har jag en väldigt piffig orange klocka som man blir glad av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar