tisdag 24 augusti 2010

Respekt

Äntligen tillfrisknad och får bege mig till gymmet igen. Det är inte stort vårt PGPgym men det ligger 2 minuter från mitt rum, kostar 80 kr per termin (!), är öppet till elva på kvällen (dock stängt mitt på dagen), har AC och basutbud vad gäller uppvärmning, maskiner och fria vikter. Tänk väldigt lokalt källargym fast fräschare. Det bästa av allt, vilket gör att man glömmer hur litet det är, är att det sällan är fler än fem pers i lokalen. Tisdagkvällar runt sex brukar betyda rusning på vilket annat träningsställe som helst, men jag var nästan själv i lokalen idag. Nice!

Vid styrketräning åker de här kompisarna på. Luke var väldigt imponerad efter att ha sett mig på gymmet eftersom jag tydligen lyfte så tungt att jag behövde handskar. Eeeehhh, ja precis så är det. Han hade till och med berättat för Petra hur brutalt stark jag hade varit på gymmet, haha. Det ska tilläggas att vi snackar om en rätt stor kille som pysslat med amerikansk fotboll...
Respekt till mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar