tisdag 3 augusti 2010

Hej livet, jag tycker om dig

Idag var vädret med oss och vi kunde spendera närmast hela dagen på Sentosa Island, ca en halvtimme bort. Stekhet vit sand, knappt svalkande havsvatten och palmer med kokosnötter = hej livet, jag tycker om dig!










Efter en heldag i stekande singaporesol kastade de flesta i gänget in handduken och gömde sig på sina rum. Utom jag, Nicole och Joel (för övrigt skrattretande lik Fredrik Skagervall) som drog till området Little India och käkade. Pitabröd med hummus och aubergineröra och kyckling med svamp. Lätt bästa käket hittills! Men det var kanske för att jag hade min lyckoamulett på.






7 kommentarer:

  1. Vad mysigt du verkar ha det Sandra. Jag träffade Skagerwall här i helgen och grabben på fotot är väldigt lik :).

    SvaraRadera
  2. Åh gumman!! Med dom där bilderna blir jag ju inte alls avundsjuk!! Och du har ju fått färg redan! Nej, nu tar jag första bästa flyg och åker ned och hälsar på dig!!!!

    SvaraRadera
  3. Det ser grymt ut det här bruden! Du får fortsätta på samma bana som du har styrt in på nu, så kommer du få ett grymt läsår! Dina inlägg är jättekul att läsa :) Jag har fixat mig en blogg nu inför frankrike-året. Du inspirerar :) Du får adressen sen när jag har börjat skriva nåt vettigt så du kan läsa om du har tråkigt ;)
    Ha det så bra nu vännen!

    SvaraRadera
  4. Åk cineblast 4D, på Sentosa island. (Piratfilmen), den var riktigt häftigt gjord!

    Saknar värmen i Singapore, Sentosa var ett coolt ställe. Lovar att kontra med många bilder från stränderna härnere när vintern kommer i Melbourne. Nu är det brrr, kallt! :)

    Sköt om dig! kram / Lars

    SvaraRadera
  5. Underbart underbart underbart.... ser det ju ut att vara med sol och bad:)Härliga bilder! (lite smått avis men snart så blir det verklighet för mig också) tralallala

    SvaraRadera
  6. Vad söta ni är som vill läsa vad jag pysslar med=) Och ja, det är ganska underbart för det mesta!

    SvaraRadera
  7. jävlar vad lik skagervall! galet

    SvaraRadera