tisdag 19 oktober 2010

Wine Connection

Ja, att jag och wine har en särskild connection är ju allmänt känt, men inte lika känt är kanske det utomordentliga stället Wine Connection. Fritt flöde av ost och vin under två timmar för 30 dollars var ju inget en ost- och vinfantast kunde säga nej till en trökmåndag (se inlägget om studieteknik och motivation). Osten var kanske lite i svettigaste laget (men hey, who can blame it!), men ost är lite som öl och kaffe, ost är alltid ost och ost är alltid gott! Speciellt när mejeriprodukter har lyst med sin frånvaro de senaste tre månaderna (tre månader, herregud!). Och vin är ju alltid en favorit, precis som sällskapet bestående av Erica, Simon och Fredrik. För att ni verkligen ska förstå vilket kap det här var ska det tilläggas att billigaste vinflarran på 7eleven kostar ca 20 dollars och motsvarar dryga hundrapengen. Betyget för kvällen lyder: "den, den var niiiiiiiice".

Kvällens citat: "Ni vet vad de säger om killar med stora händer. Stor kamera!"


Två favoriter (tre om man räknar osten)



Kvällens outfit som ni kan rösta på här om ni vill hjälpa mig att vinna biljetter till Ellegalan!

3 kommentarer:

  1. Gillar din blogg! Jag älskar att Fredrik har munnen full av ost.. anar att han åt en del! :) Jag röstade på din outfit! Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Tack Ida, va gullig du är! Ja, jag tyckte oss det var rätt sött, han försöker dölja det men lyckas inte riktigt haha.

    SvaraRadera
  3. jag har också röstat! O nä, såna däringa byxor hade jag nog inte.... Men resten fanns nog i garderoben... Kram

    SvaraRadera