lördag 23 oktober 2010

Sup(p)er Club

Är huvudet dumt får kroppen lida sa flickan som inte förstod sig på vare sig programmering eller elektriska kretsar och begav sig till gymmet. Jag har accepterat att jag kommer hem med dåliga betyg och att jag efter ett halvår i Asien ändå kommer att vara vitast (läs: närmast genomskinlig) av alla i vintersverige, men jag behöver ju inte vara en fläskis och fettis också. Måtta. Är i alla fall numera högst inofficiellt utsedd till "Fashion queen of all exchange students" och "Most fashionable exchange student ever". Tack Simon för att du värmer mitt hjärta och boostar mitt något sargade ego! En redig utekväll med free flow på alkoholhalt fram till halv ett hjälper också har jag hört så ett nattstopp på Supper Club blev det visst. Kärring som man är har man ju lite svårt att stå ut med vansinnig volym på musik men men, det fick duga. Som vanligt omger jag mig ju av bra folk och då blir ju det mesta rätt bra. Tror förresten att min tur har vänt, vann en äppelpaj (oklart hur) på donken när det vankades fyllekäk, inte dumt alls.

Dagens kvällens

Krishna, Simon, Alex och Petra

Freaky Friday och Johnny Boy

Simon och Petra

Lurig Johnny


Vacker svensk flicka pluralis

Vacker svensk flicka singularis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar