onsdag 13 oktober 2010

VälkommentillbakatillSverigepresent

Har länge gått och suktat efter en viss mönstrad kavaj från H&M som fanns (tydligen) i butik i våras och övervägt att ge efter för ockerpriserna på tradera. Men så började jackan dyka upp på bloggar lite här och var och minsann om den inte fanns i alla storlekar för smått fantastiska 199 pengar på hm.com! När jag så fick ett mail om 10% rabatt på hela sortimentet, såg jag det som ett tecken och beställde en välkommentillbakatillSverigepresent till mig själv (går inte att få det skickat till Singapore, så det fick åka till Gustav och vänta på mig till jag kommer hem). Franstoppen från vårens Fashion Against Aids kollektion har det också varit span på länge så när jag ändå skulle beställa, och den var ju på rea (tecken igen). Två koftor och en topp med fina axlar blev det visst också. Var på vippen att klicka hem den där långkjolen också, men är lite för tarv för att vänta två månader så måste nog hitta en här. Frågan: svart eller beige? Eller helt enkelt båda?

Välkommen till Sverige! Thank you, thank you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar