torsdag 28 oktober 2010

Spets och höga tak

Dagen idag, vaknade halv två(!) eftersom jag tydligen fortfarande går på sverigetid och somnar vid 5-6snåret på nätterna (morgnarna). Hetsade till en föreläsning om Drömprinsen och Shrek, mycket lärorik. Satt av min tid i datalabbsalen där de gick igenom allt vi tydligen borde kunna till praktiska tentan som tydligen är på lördag. Tänkte köra stenhårt på utbytesstudenter-kuggas-aldrig-oavsett-kortet, hoppas det är giltigt fortfarande. Men men, glädjeämne i form av min nya spetsblus (herregud vad jag känner mig som en tant som använder ordet blus men jag tror det är det enda rätta) inhandlad under den berömda shoppingturen i söndags. Till byxor på dagen, till kjol på kvällen. Kjolen är för övrigt också ny. Toppade dagen bokstavligt talat med ett besök på New Asia Bar som dagen till ära bjöd bar uppe på taket. De serverade endast whiskeydrinkar, men då jag bestämt mig för att bli vuxen och lära mig dricka whiskey så passade det rätt bra. Whiskey och Sours, tja, kanske inte så tokigt ändå. Typ som att lära sig dricka kaffe the caffe-latte-way antar jag.



School: spetstopp Cotton On, loosefit chinos H&M, örhängen Glitter


Klackarna i taket


Fierce view, crappy camera


Fina flickor


Fina pojkar


De grymmaste


I was like: WTF ???!!

After school: spetstopp och kjol Cotton On, kuvertväska secondhand, halsband Pieces



För den som vill hänga på till Ellegalan gäller att rösta som en galning här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar