fredag 24 september 2010

Shoppat

Har ju missat att rapportera om det viktigaste med Kuala Lumpur, nämligen shoppingen! Kunde snabbt konstatera varför kedjor växer till kedjor. Snyggast grejer och helt okej kvalitet till liten peng. Gjorde några försök utanför safetyzone men det var allt annat än upphetsande. På gamla goda Zara däremot... Skulle gärna krypa i deras vita spetstopp och bruna skinnshorts och matcha med beiga monsterklackar i skinn. Det fick jag tyvärr inte för farbror plånbok, men väl två kalasbyxor. Dubbelt kalas alltså!






Här är två byxor som vet hur man går på kalas!

En blommig kjol från Nichii, ett linne med äkta diamanter från Debenhams och världens partyigaste paljettklänning med Marilyn Monroe fyndad för en hundrapeng på en marknad blev det också. Det drabbar ingen fattig, sa flickan som inte visste att hon skulle bli bestulen på grejer värda 10 000 inom en vecka.






Ni som känner mig har hört mig beklaga mig över att jag inte har tillstymmelse till synfel och troligtvis inte kommer behöva glasögon de närmsta 25 åren. Nåja, man ska vara försiktig med vad man önskar sig, men det är så snyggt med glasögon! När jag då springer på ett par äkta fejk Raybans med fönsterglas för 25 pengar så kan jag inte låta bli. Perfekt för att gömma trötta, rödgråtna bakisögon eller om man inte orkar sminka sig. De är nämligen så stora att typ hela mitt ansikte försvinner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar