torsdag 30 september 2010

Celebration into

Nicole sa att när man fyller år så måste man fira IN och fira UT och det måste ju vara riktigt för så gör ju Jesus. Lite berodde det kanske på att det var ladies' night igår också och det fanns fria drinkar att hämta i Clarke Quay. Efter att (faktiskt) lyckats få lite studier studerade var det dags att låta min paljettmarilyn visa vad den går för. Den gjorde bra ifrån sig. En random kille kom fram och sa att jag lätt hade den snyggaste outfiten på stället. Visade sig för övrigt att killen ifråga skulle öppna en libanesisk restaurang inom det närmsta som vi kunde få komma på öppningen av. Nice. Han påstod sig göra världens godaste mojitos (alla som smakat mina vet ju hur det egentligen ligger till...), och en mojito är ju aldrig fel.

Hann avverka tre uteställen igår, x antal drinkar och fyra tacos (!!! hello food orgasm) och dessutom impulshandla en födelsedagspresent till mig själv någonstans mellan drinkarna. En present som jag direkt fick 10% rabatt på efter att Sofie klargjort vilken ångest jag hade över att fylla år och bli gammal. Jag förstår att ni alla blir väldigt chockade när jag säger att det är : halsband, etno, stort. Förstår att ni också blir väldigt chockade när jag säger (tursam som jag varit sedan jag kom hit) att det var i två delar inom 4 timmar. Nåja, superlim should do the trick. Infirandet får ändå 3 av 5 toasters (minus för plugg och trasigt halsband).

Förresten, när man är 24 är man väl såpass gammal att det får anses som en komplimang om folk vägrar tro att man är äldre än 21?



Decided to do what Jesus does and celebrate INTO my birthday yesterday. But maybe mostly because it was ladies' night. My sequin Marilyn's first night out and I think she did well. Went to three different clubs, had x number of drinks, four tacos (hello food orgasm) and one birthday gift from me to me. A beautiful necklace that unfortunately was in two pieces within four hours (just my luck). I give INTOcelebration 3 out of 5 toasters (minus for studies and broken necklace). And by the way, when you're turning 24 it should be considered a compliment if people think you're turning 21, right?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar