onsdag 3 november 2010

Ladies' Night

Onsdagar är ladies' night och jag är ju en lady i högsta grad (eller?) så natt för mig! Ännu en failure till räkningarna så det var minst sagt läge för gratisdrinkar på Attica. Allvarligt, om jag klarar mig genom ens en enda av de här kurserna så kan jag på allvar säga att ALLA utbytesstudenter blir godkända, OAVSETT! Japp, precis så dålig (möjligen snäppet sämre) är jag. Hur som helst, gratis inträde och fem gratisdrinkar sitter ju aldrig fel. Ibland älskar man Singapore mer än annars. Jag och Therese var för övrigt först på stället, mycket viktigt! Och sedan, äntligen Zouk, som jag försökt att ta mig dit en onsdag. De kör nämligen mambo night då, vilket betyder att de kör typ charader till musiktexterna, varje ord har en specifik rörelse. Men fick jag se nå mambo night eller? Icke! Sedan om det beror på Zouk eller en annan är fortfarande oklart..


Kvällens: linne Forever21, byxor Zara, nitbälte Punktshop, kuvertväska Miss Selfridge, örhängen Cubus, skor okänt

Jag och Therese

Bara Therese, inte så bara det inte


Bara jag, inte heller så bara faktiskt

1 kommentar:

  1. Jag tycker du är grymmast ändå jag.. å ser fram emot å träffa dig vid jul!! pusspusspusss snygging!!!!!

    SvaraRadera