söndag 13 mars 2011

Jag kan ju för fan allt!

Jag går ofta igenom ungefär samma faser inför varje tentaskrivning, i varje tenta-p. Just nu befinner jag mig i den fasen när jag går och är lite förbannad över att jag fått så låga poäng och kanske till och med blev underkänd på tentan. Det känns inte rättvist, jag som har lärt mig så mycket och kan resonera kring massa komplicerade grejer och kan slänga mig med ord och uttryck som skulle få självaste Peter Englund att bli grön av avund. Jag kan ju typ allt nu, var de tvungna att fråga på precis den promille jag inte kan??!! Det hör dock till saken att tentan ifråga inte är förrän imorgon, så allt det här är mest i något sorts vrickat förebyggande syfte.

Den ocean utav kunskap jag nu besitter inom området projektledning har inhämtats över ett stycke prima äppelkaka i sällskap med tre experter på ämnet iförd skogshuggarskjorta och läderlappar.

Skjorta - Frank Dandy, skinnklädda jeans - Gina Tricot, halsband -Gina Tricot.



Favoritförstärkning: ring från Scorett.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar