söndag 20 mars 2011

Back in life, back in blogg

En läsperiod och tre tentor avklarade vilket innebär att jag fått mitt liv tillbaka. Tentor återstår visserligen att se, men jag har förtjänat tre godkända efter den här köttperioden, det är ett som är säkert. Får hoppas att jag har turen på min sida, eller som han säger i pokerreklamen: "I know one thing about lady luck, she likes to hang out with the guys who practice the hardest."

Sista tentan igår && eftermiddagstenta && lördag => fira loss =>
=> vin && käk på NH && dans dans dans på harrans!

NH är väl inte känd för sitt fantastiska kök men jag chansade på makrillfilé med potatispure, brynt smör, sockerärter och kräftstjärtar och det var faktiskt fantastiskt! Hett tips alltså. Speciellt bra tillsammans med vin och trevliga människor. Kalorierna brändes sedan av på Harrys med dans dans dans.


Stickad topp - H&M, kjol - Gina Tricot, halsband - Myrorna, väska - second hand.



Naglarna fixade dagen till ära i piffig blå.



Frida gillar kalas och gav kvällen 2 starka tummar upp.




Jag och Michaela, väl värda vårt rödvin igår.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar