måndag 13 juni 2011

Cykelbyxor

Fick en fråga häromdagen om de tunna nyloncykelbyxor som finns att köpa nu. Cykelbyxor överhuvudtaget är svårburna och inte särskilt smickrande för någon kroppstyp, men framförallt ger det mig för mycket mellanstadieflashbacks. Men jag har lärt mig att aldrig säga aldrig. Ett par guldiga eller ett par paljettbeströdda skulle jag nog ha svårt att säga nej till, trots allt. Jag har ju dessutom lite av en förkärlek för allt som är fulsnyggt och ser det som en utmaning att få det att funka. När det gäller modellen i nylon skulle jag låta dem skymta fram under ett par shorts eller ett tajt kortkort fodral.

1 kommentar:

  1. Inte längre förvirrad14 juni 2011 kl. 09:18

    Tack ska du ha! Nu ska jag leta upp den bästa cykelbyxaffären och skaffa mej ett par! Kanske med spets?

    SvaraRadera