fredag 15 april 2011

DÖMD i bilder

Tyckte det var på sin plats nu att ha ett lag på någon av alla de konstiga tävlingar och fester som pågår på campus under året. Sagt och gjort, DÖMD it was. Helgen gick all-in redan från början med några enstaka stationer runt universitet, men desto mer fulvin, åtminstone för vissa... Men jag klarade mig i ett stycke, hade tre fina tjejer att fira på VilleValla, öl att dricka. VilleValla är bästa studentpuben någonsin om någon undrar. Därifrån till HG, jajjämän!

Efter ca fyra timmars sömn var det dartkastartävlingsdags, på'an igen bara. Tyvärr utslagna på två raka, jag fick inte ens kasta. Epic fail. Men vi ägde upp med våra pyramiddräkter (temat var Egypten för den som missat det) så på finsittningen fick jag och Ellen motta den gyllene sfinxen som bevis för vår stilmässiga utklassning (Avdelning: "Det är ett helvete att vara ödmjuk när man är bäst.").

Jag har påsklov nu. Tufft!

Spritrundauppladdning (Avdelning: "Ord du inte trodde fanns.").


Finaste födelsedagsflickorna.


Manlig kärlek

Temat på Villevalla var grimaser, de flesta tål inte att offentliggöras



Therese hade visserligen ingen pyramiddräkt, men var ju rätt stilig ändå.




Link och Marit ville också kasta pil



Top focus










Ellen är med och tar hem stilpriset för andra året, episkt!



Så glad blir man när man får en gul sfinx i papier-maché.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar